Asmenų skundų, pranešimų ir prašymų nagrinėjimas


Paslaugos rezultatas Asmenų prašymų, skundų ir pranešimų išnagrinėjimas.
Paslaugos gavėjai 
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais; 
Juridiniams asmenims ne verslo tikslais; 
Juridiniams asmenims verslo tikslais; 
Fiziniams asmenims verslo tikslais.
Paslaugos aprašymas

Tarnyboje asmenys aptarnaujami kiekvieną darbo dieną darbo laiku.

Pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.,
Penktadieniais nuo 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.
Prieš valstybines šventes darbo laikas sutrumpinamas viena valanda.

Atvykusius į Tarnybą asmenis registruoja Tarnybos budėtojas.
Asmenų aptarnavimo, šiems atvykus į Tarnybą, koordinavimo funkcijas atlieka Tarnybos Teisės ir administravimo skyriaus vyresnysis referentas, kuris yra atsakingas už asmenų aptarnavimą.

Atvykę į Tarnybą asmenys prašymus ir skundus gali pateikti raštu ar žodžiu Teisės ir administravimo skyriaus vyresniajam referentui (toliau – vyresnysis referentas) Tarnybos sekretoriate (216 kab.).

Žodiniai prašymai priimami tik tais atvejais, kai juos galima išnagrinėti ir išspręsti tuoj pat, nepažeidžiant asmens ir Tarnybos interesų.

Tarnyba gali pareikalauti pateikti dokumentus ir informaciją, kurių nėra valstybės registruose ar kitose valstybės ar savivaldybių informacinėse sistemose (išskyrus atvejus, kai tokius dokumentus ir informaciją privaloma pateikti pagal įstatymus).

Paslaugos inicijavimo forma Tarnyboje nagrinėjami tokie rašytiniai prašymai ir skundai, kurie tvarkingai ir įskaitomai parašyti valstybine (lietuvių) kalba, yra pareiškėjo pasirašyti, nurodytas jo vardas, pavardė ir tikslus adresas, kuriuo jis pageidautų gauti atsakymą, taip pat telefonas (jeigu pareiškėjas jį turi). Neįskaitomi, nesuprantamai išdėstyti prašymai ir skundai grąžinami pareiškėjui, nurodant grąžinimo priežastį.
Kontaktai Asmenų priėmimas ir aptarnavimas telefonu 
Sekretoriatas
Tel. +370 5 233 2889
El. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Paslaugos įkainiai Paslauga nemokama
Paslaugos teikimą 
reguliuojantys teisės aktai

• Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas (nuoroda)
• Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo Lietuvos geologijos tarnyboje prie Aplinkos ministerijos tvarka, patvirtinta Lietuvos geologijos tarnybos direktoriaus 2005 m. balandžio 11 d įsakymu Nr. 1-42 (nuoroda)
• Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr.875 (nuoroda)


 

Mes naudojame slapukus
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.